یاشار شهابی یک مدیر فناوری در Sourcengine است که بر توسعه نرم افزار برای زنجیره تامین قطعات الکترونیک متمرکز است

◾️ عضو شورای فناوری Forbes

سورس انجین یک بازار #تجارت_الکترونیک جهانی برای قطعات الکترونیکی است که در آن مشتریان می توانند بیش از ۲۰ میلیون پیشنهاد قطعات را بررسی کنند و از بیش از ۳۵۰۰ تامین کننده قابل ردیابی در یک معامله آسان خرید کنند. متخصصان تدارکات می توانند بدون نیاز به ترک وب سایت ما خرید کنند. ما نیاز به مرور چندین وب سایت برای خرید اجزای مورد نیاز خود را حذف می کنیم.

یاشار معاون ارشد راه‌حل‌های دیجیتال مستقر در مرکز فناوری Sourceability در ایروین، کالیفرنیا است. او دارای پیشینه مهندسی با لیسانس مهندسی الکترونیک و فوق لیسانس در ارتباطات سیار از دانشگاه لندن، کالج سلطنتی است. او از سال ۱۹۹۹ در صنعت توزیع لوازم الکترونیکی فعالیت می کند و سمت های مدیریتی مختلفی در سراسر جهان در بریتانیا، مجارستان، آلمان، هنگ کنگ و چین داشته است. او در اوایل سال ۲۰۱۶ بر اساس چشم انداز این شرکت برای تبدیل دیجیتالی زنجیره تامین قطعات الکترونیکی به Sourceability پیوست.

یاشار بیش از ۲۰ سال تجربه در صنعت زنجیره تامین قطعات الکترونیکی دارد. تمرکز اصلی او در حال حاضر در تحول دیجیتال این صنعت است. او ۵ سال گذشته را در گروه شرکت های Sourceability روی توسعه نرم افزار و ابزار SaaS متمرکز بر زنجیره تامین قطعات الکترونیکی گذرانده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *