◾️منتخب لیست ۳۰ نفر زیر ۳۰ سال Forbes در رشته تولید و صنعت

◾️مدیرعامل و بنیانگذار Integrals Power

انتگرالز پاور یک شرکت فناوری باتری نسل بعدی است که متعهد به تحقیق، توسعه و تجاری سازی پیشرفته باتری است. تیم مهندسی، راستی‌آزمایی و اعتبارسنجی جامع بازار را برای شکل‌دهی استراتژی خود برای توسعه مواد باتری پیشرفته تجاری، انجام داده‌اند. این تحقیقات گسترده بازار، طراحی، توسعه و تولید سریع باتری‌های با کارایی بالا، مقرون‌به‌صرفه و مقیاس‌پذیر انرژی انتگرال را تقویت کرد. این ماده سلول های #اقتصادی را با چگالی انرژی بالاتر و عمر چرخه طولانی تر تقویت می کند.

◾️مهندس ساخت باتری Cummins Inc

◾️مهندس طراحی و توسعه در Next Power

◾️مهارت ها:
مدلسازی،پایتون ، ++C،شبیه_سازی، الکترونیک،VHDL و….

◾️ فارغ‌التحصیل از دانشگاه West of England در رشته های مهندسی برق و شبکه های بی سیم

بهنام هرمزی یک کارآفرین (فوربز ۳۰ زیر ۳۰ در اروپا برای بخش تولید و صنعت) با عملکرد فنی عالی همانطور که در تجربیات گذشته خود در بخش انرژی با فناوری پاک و باتری نشان داده است، همراه با مدیریت قوی و مهارت های بین فردی که با پیگیری پروژه های مختلف چالش برانگیز در گذشته بهینه شده است. شرکت هایی از جمله کامینز ( برق) و دیگر استارت آپ ها.

بهنام Integrals را با هدف تسریع در پذیرش خودرو های برقی با توسعه پودر کاتد LFP با کارایی بالا و قابل اعتماد برای باتری های لیتیوم یون تاسیس کرد. این مهاجر ایرانی شرکت را به پروژه های نزدیک به ۴ میلیون دلاری از دولت بریتانیا، Innovate U.K و بیشتر هدایت کرده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *