◾️منتخب لیست ۳۰ نفر زیر ۳۰ سال فناوری مصرف کننده Forbes

◾️مدیرعامل، بنیانگذار و مدیر ارشد محصول Ninjatech

شرکت هوش مصنوعی مکالمه ای که بر تولید بیشتر افراد در محل کار متمرکز شده است. توسط رهبران سابق گوگل، متا و aws تأسیس شد .

◾️بنیانگذار، شریک #تجاری و سرمایه‌گذار Clever Fund

◾️مدیر ارشد محصول اسبق در Google

◾️بنیانگذار و مدیرعامل اسبق Clever Sense(توسط Google خریداری شد)

◾️طراح سابق Intel

◾️فارغ‌التحصیل از دانشگاه Stanford در رشته مهندسی برق مقطع کارشناسی ارشد

◾️برنده جایزه مدیر برتر Google

◾️مهارت ها: ایجاد تیم های کارآفرینی قوی،توسعه کسب و کار موبایل، هوش مصنوعی استارتاپ ها،تجارت الکترونیک، مدیریت استراتژیک، مدیریت محصول و …..

من بنیانگذار و مدیرعامل Ninjatech AI هستم، استارت آپی که راه حل های هوش مصنوعی محاوره ای را برای حوزه ها و صنایع مختلف توسعه می دهد. من بیش از ۱۵ سال تجربه در #مدیریت محصول، AI/ML، پلتفرم های #موبایل، و #تجارت_الکترونیک ی، شامل استارت آپ ها و سازمان های بزرگ دارم.

پیش از این، من مدیر ارشد مدیریت محصول در Google بودم، جایی که تیم‌هایی را در چندین بخش عمودی سازمانی و مصرف‌کننده، مانند تجزیه و تحلیل،تجارت جغرافیایی، عملیات افراد، و امنیت رهبری می‌کردم. من همچنین Clever Sense را که یک پلتفرم توصیه مبتنی بر مکان است را در سال ۲۰۱۱ تأسیس کردم و به Google فروختم. من توسط فوربز به عنوان یکی از “۳۰ نفر زیر ۳۰ سال در فناوری” و توسط گوگل به عنوان یکی از مدیران برتر در محصول شناخته شده ام.

من به عنوان یک سرمایه گذار، مشاور و مربی، از ده ها استارت آپ فناوری حمایت و در آنها سرمایه گذاری کرده ام که برخی از آنها خروجی موفقیت آمیزی داشته اند یا بودجه قابل توجهی را جمع آوری کرده اند. من مشتاق توانمندسازی کارآفرینان و نوآوران برای ایجاد راه حل های تاثیرگذار و مقیاس پذیر با استفاده از هوش مصنوعی و داده هستم. من دارای مدرک تحصیلی از استنفورد و برکلی در رشته علوم و مهندسی کامپیوتر هستم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *