◾بنیانگذار و شریک عمومی Civilization Venture

این شرکت روی بنیان‌گذاران رویایی سرمایه‌گذاری می‌کند که آینده فناوری سلامت و نوآوری مبتنی بر زیست‌شناسی را رهبری می‌کنند. هدف ما این است که اولین سرمایه‌گذار در شرکت‌های در زیست‌شناسی مصنوعی و فناوری سلامت نمایی (ژنومیک، تشخیص، سلامت دیجیتال، هوش مصنوعی، پزشکی شخصی‌سازی‌شده و احیاکننده) باشیم. تیم ما متشکل از کارآفرینان سریالی و رهبران فکری صنعت است که خستگی ناپذیر برای کمک به موفقیت هر یک از شرکت‌های نمونه کار ما تلاش می‌کنند. ما اولین خروج “یونیکرن” خود را در سال ۲۰۱۸ با فهرست عمومی Rocket Pharma رهبر ژن درمانی (NASDAQ: RCKT) و دومین خروج خود را با خرید Singular Bio (تست غیر تهاجمی قبل از تولد) توسط Invitae جشن گرفتیم.

◾از بنیانگذاران، مدیرعامل و رئیس اسبق هیات مدیره Inspima

آینده پزشکی سرطان با الهام از زیست شناسی RNA

این شرکت در حال توسعه داروهای درجه یک است که مسیرهای کلیدی در پیشرفت سرطان را هدف قرار می دهد. با استفاده از یک پلتفرم کشف که توسط دانشمندان بنیانگذار اینسپیرنا در دانشگاه راکفلر ایجاد شده است، چندین هدف سرطانی جدید را کشف کرده‌ایم که باعث رشد تومور و پیشرفت سرطان می‌شوند. این اهداف اجزای کلیدی ریزمحیط تومور از جمله سلول های ایمنی و مسیرهای متابولیسم سرطان را تنظیم می کنند.

◾سرمایه گذار فرشته Omada Health

اولین ارائه دهنده مراقبت یکپارچه مجازی است. ما جدیدترین پروتکل‌های بالینی را با علم رفتاری پیشرفت ترکیب می‌کنیم تا برای افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن امکان دستیابی به بهبودهای طولانی مدت در سلامتی خود را فراهم کنیم.

◾از بنیانگذاران و مدیرعامل اسبق GraphDive

در سال ۲۰۱۴ توسط Sociable Labs خریداری شد. پلت فرم تجزیه و تحلیل GraphDive به کسب و کارهای آنلاین بینش عملی در مورد علایق کاربرانشان می دهد. سرمایه گذاران GraphDive عبارتند از Crosslink Capital، Correlation Ventures و تیمی از فرشتگان ستاره ای

◾مدیر ارشد فناوری و معاون توسعه NextBio

NextBio ارائه دهنده یک پلت فرم نوآورانه است که محققان علوم زیستی را قادر می سازد تا دانش قفل شده در داده های عمومی و اختصاصی را جستجو، کشف و به اشتراک بگذارند. پلت فرم NextBio به طور یکپارچه ابزارهای قدرتمند را با محتوای همبسته منحصر به فرد ترکیب می کند تا اطلاعات را به دانش تبدیل کند و پایه و اساس اکتشافات علمی جدید را فراهم کند. NextBio به سازمان ها کمک می کند تا بهره وری را افزایش دهند و به طور چشمگیری همکاری را در بین گروه های درمانی و مرزهای جغرافیایی بهبود بخشند. NextBio به عنوان یک راه حل SaaS (نرم افزار به عنوان سرویس) ارائه می شود که منجر به استقرار سریع و بازگشت سریع سرمایه می شود.

◾فارغ التحصیل از مدرسه حقوق دانشگاه هاروارد و کالج پامونا در رشته اقتصاد

شهرام بنیانگذار/شریک عمومی در Civilization Ventures ، یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر است که بر حمایت از نوآوری های پیشرفته در فناوری سلامت و زیست شناسی متمرکز است. سرمایه‌گذاری‌های CV عبارتند از Rewrite Therapeutics (تکمیل شده توسط Intellia در سال ۲۰۲۲)، Foresight Diagnostics (برون‌شده از استانفورد)، Lemonaid Health (تصاحب شده توسط ۲۳andme در سال ۲۰۲۱)، Singular Bio (تصاحب شده توسط Invitae)، Rocket Pharma (فهرست NASDAQ)، و دیگر رهبران فناوری . قبل از CV، شهرام یک کارآفرین سریالی و مؤسس اجرایی در چندین شرکت علوم زیستی بود که بیش از ۱۰۰ میلیون دلار جمع آوری کردند. شهرام مدیرعامل موسس Rgenix، یک شرکت بیوتکنولوژی در مرحله بالینی با چندین روش درمانی درجه یک برای سرطان، و مدیر مالی و معاون توسعه شرکت در NextBio، یک پیشگام نرم افزار ژنومیک بود که توسط Illumina خریداری شد. شهرام به‌عنوان یک فرشته سرمایه‌گذار قبل از CV از شرکت‌های متحول کننده در فناوری سلامت و علوم زیستی حمایت می‌کرد، از جمله Omada Health، Counsyl (acq. by Myriad)، Bina (acq. by Roche)، dr chrono (acq. by Evercommerce) و Avantome (acq. توسط Illumina). شهرام CV را برای حمایت از نسل جدیدی از شرکت‌های تعریف‌کننده دسته‌بندی، از جمله Billion-to-One (تشخیص / ژنومیکس)، Evonetix (سنتز ژن) و Catalog (ذخیره‌سازی داده‌های DNA) تأسیس کرد. شهرام خارج از کار به تحصیل و علم، حقوق بشر و طبیعت علاقه دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *