◾️ مدیرعامل و بنیانگذار Aledade Inc

یک شرکت عام المنفعه، بزرگترین شبکه مراقبت های اولیه مستقل در کشور است که به مراکز مستقل، مراکز بهداشتی و کلینیک ها کمک می کند تا مراقبت های بهتری را به بیماران خود ارائه دهند و در مراقبت های مبتنی بر ارزش پیشرفت کنند. Aledade از طریق مدل اثبات شده و مقیاس پذیر خود، که شامل تجزیه و تحلیل داده های پیشرفته، گردش کار هدایت شده کاربر پسند، تخصص سیاست مراقبت های بهداشتی، روابط قوی با پرداخت کنندگان و راه حل های مراقبت یکپارچه ارائه شده از طریق Aledade Care Solutions است، به پزشکان قدرت می دهد تا با حفظ سلامت افراد از نظر مالی موفق شوند. Aledade همراه با بیش از ۱۵۰۰ اقدام در ۴۵ ایالت و ناحیه کلمبیا در سود و زیان بیش از ۱۵۰ قرارداد مبتنی بر ارزش که نشان دهنده بیش از ۲ میلیون بیمار تحت مدیریت است، سهیم است.

◾️فارغ‌التحصیل از دانشگاه های Harvard و Yale از رشته های بیوشیمی و داروسازی

◾️ مهارت ها: سلامت عمومی، اپیدمیولوژیک،تحقیقات کیفی،سخنرانی عمومی، داروسازی، رهبری و…

فرزاد مستشاری، هماهنگ کننده ملی سابق فناوری اطلاعات سلامت در وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده است.

فرزاد از زمان آغاز به کار، مدیر عامل شرکت Aledade بوده است، شرکتی که او در سال ۲۰۱۴ تأسیس کرد. Aledade خدماتی را به ارائه دهندگان مراقبت های اولیه مستقل ارائه می دهد که سازمان های مراقبت پاسخگو را تشکیل می دهند.

او در ریچموند ویرجینیا به دنیا آمد و در ایران بزرگ شد. مستشاری در سن ۱۴ سالگی به ایالت نیویورک نقل مکان کرد.

فرزاد دوره رزیدنتی خود را در رشته داخلی در بیمارستان عمومی ماساچوست به پایان رساند. او متعاقباً به سرویس اطلاعات اپیدمیولوژیک مرکز کنترل بیماری پیوست و در آنجا شیوع بیماری های عفونی را بررسی کرد. او سپس به وزارت بهداشت شهر نیویورک پیوست و در آنجا پروژه اطلاعات مراقبت های اولیه را زیر نظر توماس فریدن راه اندازی کردمستشاری دوره رزیدنتی خود را در رشته داخلی در بیمارستان عمومی ماساچوست به پایان رساند. او متعاقباً به سرویس اطلاعات اپیدمیولوژیک مرکز کنترل بیماری پیوست و در آنجا شیوع بیماری های عفونی را بررسی کرد. وی سپس به وزارت بهداشت شهر نیویورک پیوست و در آنجا پروژه اطلاعات مراقبت های اولیه را زیر نظر توماس فریدن راه اندازی کرد.

این پروژه بر تسریع پذیرش سیستم های پرونده الکترونیک سلامت به عنوان وسیله ای برای بهبود کیفیت مراقبت های اولیه در شهر نیویورک متمرکز بود. پس از تصویب قانون HITECH، دیوید بلومنتال مستشاری را به عنوان معاون هماهنگ کننده ملی فناوری اطلاعات سلامت در جولای ۲۰۰۹ استخدام کرد و در نهایت در ۸ آوریل ۲۰۱۱ جانشین وی به عنوان هماهنگ کننده ملی شد. مستشاری به عنوان رهبری طراحی و اجرای مرحله اول استفاده معنادار شناخته شده است. در آگوست ۲۰۱۳، او استعفای خود را اعلام کرد، و پس از خروج، به عنوان عضو مدعو در مرکز انگلبرگ موسسه بروکینگز برای اصلاحات مراقبت های بهداشتی تبدیل شد. او از زمان خود در بروکینگز برای توسعه ایده هایی استفاده کرد که برای تأسیس Aledade استفاده کرد.این پروژه بر تسریع پذیرش سیستم های پرونده الکترونیک سلامت به عنوان وسیله ای برای بهبود کیفیت مراقبت های اولیه در شهر نیویورک متمرکز بود. پس از تصویب قانون HITECH، دیوید بلومنتال مستشاری را به عنوان معاون هماهنگ کننده ملی فناوری اطلاعات سلامت در جولای ۲۰۰۹ استخدام کرد و در نهایت در ۸ آوریل ۲۰۱۱ جانشین وی به عنوان هماهنگ کننده ملی شد.مستشاری به عنوان رهبری طراحی و اجرای مرحله اول استفاده معنادار شناخته شده است. در آگوست ۲۰۱۳، او استعفای خود را اعلام کرد، و پس از خروج، به عنوان عضو مدعو در مرکز انگلبرگ موسسه بروکینگز برای اصلاحات مراقبت های بهداشتی تبدیل شد. او از زمان خود در بروکینگز برای توسعه ایده هایی استفاده کرد که برای تأسیس Aledade استفاده کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *