رئیس مؤسسه علوم اعصاب راکفلر و معاون علوم اعصاب دانشکده پزشکی دانشگاه ویرجینیای غربی

من یک عصب شناس و جراح مغز و اعصاب دارای گواهی هیئت مدیره در موسسه علوم اعصاب راکفلر در دانشکده پزشکی دانشگاه ویرجینیای غربی هستم، که یک رهبر جهانی در کشف، توسعه و ارائه تحقیقات در سطح جهانی در عملکرد انسان و سلامت مغز است.

من معتقدم مغز انسان یکی از بزرگترین مرزهای جامعه برای کشف و درک عمیق تر است. کشف پزشکی در علوم اعصاب به من و همکاران پزشکیم الهام بخشیده است تا فناوری‌ های جدید تعدیل عصبی و درمان‌های بالینی نوآورانه را توسعه دهیم که می‌تواند امید بیماران و خانواده‌هایشان را فراهم کند.

برای درمان بیماران مبتلا به بیماری پارکینسون، دیستونی، درد مزمن، آسیب های مغزی و نخاعی، اسپاستیسیتی، و همچنین اختلالات خلقی و اضطراب شدید، آموزش تخصصی در زمینه جراحی مغز و اعصاب عملکردی و تعدیل عصبی دارم. تحقیق من شامل درک مدارهای عصبی زمینه ساز اختلالات حرکتی، شناختی و رفتاری است.

بسیاری از امکانات جدید برای درمان بیماران مبتلا به آسیب های مغزی، بیماری ها و اختلالات وجود دارد. در مؤسسه علوم اعصاب راکفلر، به لطف همکاری نزدیک بسیاری از عصب شناسان با استعداد، مهندسان، روانپزشکان، فیزیوتراپیست ها و دیگران، در حال پیشرفت های ملموس در تحقیقات و مراقبت های بالینی هستیم.

در پاییز ۲۰۱۸، مؤسسه نقطه عطف مهمی را برای مبارزه با اعتیاد به مواد مخدر به‌عنوان اولین سایتی که فاز III کارآزمایی بالینی را با استفاده از ایمپلنت میکروپلت تزریقی غیرمخدر برای مبارزه با درد سیاتیک مزمن تا یک سال راه‌اندازی کرد، رقم زد. امید ما این است که بتوانیم به این روز نگاه کنیم و بگوییم که پیشرفت قابل توجهی برای درمان دردهای مزمن و مبارزه با بحران مواد مخدر داشته ایم.

در سال ۲۰۱۸، موسسه همچنین به عنوان اولین سایت برای یک کارآزمایی بالینی نوآورانه با استفاده از سونوگرافی متمرکز برای درمان بیماری آلزایمر انتخاب شد.

کمک به آموزش، آموزش و الهام بخشیدن به نسل جدیدی از تمرین‌کنندگان که درک ما از ارتباط مغز و بدن را به سطح جدیدی می‌برند، یک امتیاز است

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *