◾️عضو شورای فناوری Forbes
◾️بنیانگذار Plasmos
کمپانی ساخت موشک
◾️بنیانگذار LISA Deutschland GmbH
شرکت هوش مصنوعی با برنامه های کاربردی(اپلیکیشن هایی)در راه حل های مراقبت های پزشکی دیجیتال هواپیماهای نظامی و غیرنظامی، هوش مصنوعی و نفت و گاز است.
◾️مدیر پروژه اسبق Airbus
ایرباس پیشگام هوافضای پایدار برای جهانی امن و متحد است. این شرکت به طور مداوم نوآوری می کند تا کارآمدترین و پیشرفته ترین راه حل ها را در زمینه هوافضا، دفاع و خدمات مربوطه ارائه دهد. در هواپیماهای تجاری، ایرباس مدرن ترین و کم مصرف ترین هواپیماهای مسافربری را ارائه می دهد. ایرباس همچنین یک رهبر اروپایی در دفاع و امنیت و یکی از تجارت های فضایی پیشرو در جهان است. در هلیکوپترها، ایرباس کارآمدترین راه‌حل‌های چرخنده غیرنظامی و نظامی را در سراسر جهان ارائه می‌کند.
◾️محقق مرکز هوا فضای آلمان
◾️فارغ‌التحصیل دکترای مهندسی از Technische Universitat Clausthal
◾️مسلط به زبان های آلمانی، انگلیسی، فارسی و ترکی
◾️مهارت ها: مدیریت پروژه، مهندسی، تحقیقات،شبیه سازی،هوافضا،مهندسی مکانیک، کارآفرینی،توربین های گازی،کمپرسورهای هوا،مدیریت دانش، ارزیابی بودجه،برنامه‌ریزی،هوش مصنوعی،رهبری
🔺️🔻🔺️🔻
علی یک کارآفرین با درک عمیق از فیزیک، مردم و تجارت است. او قبلاً شش شرکت راه اندازی کرده و یک شرکت را فروخته است. تلاش‌های وی توسط سازمان‌های معتبری مانند انجمن سلطنتی هوانوردی در لندن (جایزه دستاورد، ۲۰۱۴) و انجمن مهندسین مکانیک آمریکا (جایزه خدمات برجسته، ۲۰۱۵) شناخته شده است.

به عنوان نویسنده، علی سه کتاب روشنگری نوشته است که علایق او را خلاصه می کند: «مکانیسم فیزیکی عشق»، «مبانی مهندسی هوافضا» (راهنمای مبتدی)، و نویسنده مشترک «فضای الکتریکی – نیروی خورشیدی مبتنی بر فضا».

علی در طول فعالیت کاری خود، اولین سیستم خودمختار در هوانوردی تجاری را طراحی کرد که در حال حاضر در هواپیماهای A320 پیاده سازی شده است. او در سن ۲۵ سالگی به مدارج عالی صعود کرد و ساختمان بخش ریسک و فرصت‌ها را برای همه کابین‌های هواپیما – مجموعه‌ای ۴۰۰ میلیون دلاری – در سن ۲۵ سالگی رهبری کرد. پس از ترک ایرباس، او شرکت Lisa Group را تأسیس کرد که با موفقیت در سال ۲۰۲۰ فروخته شد.

امروز، علی با هدایت تز منحصر به فرد خود در مورد کارآفرینی مبتنی بر عشق، که در کتاب خود “مکانیسم فیزیکی عشق” شرح داده شده است از شرکت های کمیاب با افراد استثنایی حمایت می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *