◾️مالک کایروپراکتیک و ورزش درمانی لا جولا La Jolla Chiropractic
◾️مهارت : ورزش درمانی

دکتر شاه سلیمانی قبل از نقل مکان به کالیفرنیا در سال ۲۰۰۷ در غرب میانه به دنیا آمد و بزرگ شد. دکتر شاه سلیمانی دکترای کایروپراکتیک خود را از کالج کایروپراکتیک کلیولند دریافت کرد. او قبل از اخذ مدرک کایروپراکتیک، مدرک لیسانس خود را در رشته زیست شناسی انسانی دریافت کرد.

شاه سلیمانی یک تکنیک متنوع با تخصص در پزشکی ورزشی کایروپراکتیک را تمرین می کند. او به عنوان رابط ملی دانشجویان شورای ورزشی انجمن کایروپراکتیک آمریکا خدمت کرد و دوره کارآموزی خود را در میامی، فلوریدا به پایان رساند و در آنجا با برنامه ورزشی دانشگاه بین المللی فلوریدا کار کرد. دکتر شاه همچنین در یک سفر ماموریت ستون فقرات کایروپراکتیک به السالوادور خدمت کرده است، جایی که توانست بیماران را در یک منطقه تحت پوشش درمان کند. دکتر شاه همچنین در بسیاری از کنفرانس های کایروپراکتیک دیگر در سراسر جهان از جمله برزیل، پورتوریکو، السالوادور و واشنگتن دی سی شرکت داشته است.

شاه سلیمانی همچنین در زمینه توانبخشی و ارزیابی عملکرد بسیار آموزش دیده است. او یک #پزشک خبره Kinesio Tape Practitioner (CKTP) است و همچنین دوره هایی را در زمینه تکنیک بافت نرم گراستون، آکادمی ملی پزشکی ورزشی (NASM) و درمان عملکردی و جنبشی با توانبخشی (FAKTR) گذرانده است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *