◾️عضو اسبق شورای فناوری Forbes
◾️بنیانگذار و مدیرعامل Nayya
نایا از هوش مصنوعی و علم داده برای شخصی‌سازی روشی که مصرف‌کنندگان از مزایای بیمه و #سلامت #دیجیتال استفاده می‌کنند، استفاده می‌کند. نایا که به عنوان شماره ۱ امیدوارکننده ترین فناوری بیمه در ایالات متحده شناخته می شود، مقر آن در نیویورک است.
◾️عضو هیات مدیره مدرسه کسب و کار دانشگاه Georgetown
◾️استاد و کارآفرین اسبق مقیم در W2020
◾️شریک استراتژیک اسبق در Engima Technologies و Demyst
◾️ بنیانگذار اسبق Zeeba Investment Group
◾️فارغ التحصیل دکترای حقوق از دانشگاه Georgetown
◾️مسلط به زبان های انگلیسی،اسپانیایی،پرتقالی،فارسی و ایتالیایی
◾️مهارت ها : مدل‌سازی مالی، تحلیل مالی، تحقیقات بازار، استراتژی کسب‌وکار، کارآفرینی، مشاور عمومی شرکت‌ها، بازارهای نوظهور، تجارت آمریکای لاتین، رسانه‌های اجتماعی، تحقیق

سینا چهرازی یک کارآفرین و مدیر بازرگانی با تجربه گسترده در تمامی مراحل فرآیند کارآفرینی است. در حال حاضر سینا به‌عنوان هم‌بنیان‌گذار و مدیر اجرایی نایا، پلتفرمی که از هوش مصنوعی و علم داده برای شخصی‌سازی شیوه انتخاب و استفاده افراد از مزایایشان استفاده می‌کند، فعالیت می‌کند.

معرفی وی از زبان خودش :من تیمی از متخصصان در زمینه هوش مصنوعی و علم داده را رهبری می‌کنم تا راه‌حل‌های شخصی‌سازی شده برای مصرف‌کنندگان را برای انتخاب و استفاده از مزایای بیمه خود ایجاد کنند. من علاقه زیادی به نوآوری و تاثیر در صنعت بیمه و مراقبت های بهداشتی دارم.
نایا، که به عنوان شماره ۱ امیدوارکننده ترین فناوری بیمه در ایالات متحده شناخته می شود، مقر آن در نیویورک است و توسط سرمایه گذاران و شرکای پیشرو پشتیبانی می شود. ما از داده‌ها استفاده می‌کنیم تا مشتریان را با بینش‌ها و توصیه‌های عملی توانمند کنیم که سلامت و نتایج مالی آنها را بهینه می‌کند. من همچنین عضو هیئت مدیره دانشکده بازرگانی مک‌دوناف دانشگاه جورج تاون هستم، جایی که با مدرک BBA در تجارت بین‌الملل فارغ‌التحصیل شدم و دکترای حقوقی از حقوق جورج تاون دارم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *