◾️ بنیانگذار و مدیرعامل Bastion Health

باسشن هلس اولین و کامل ترین کلینیک تخصصی دیجیتال با تمرکز بر سلامت مردان است. ما مشکل دسترسی محدود به مراقبت های بهداشتی جامع و راحت باروری و پروستات را برای مردان حل می کنیم. با ارائه تست در خانه، مشاوره تخصصی مجازی، درمان و ناوبری مراقبتی، ما به کارمندان مرد قدرت می دهیم تا کنترل سلامت خود را در دست بگیرند و به کارفرمایان کمک کنیم تا سلامت و بهره وری کلی نیروی کار خود را بهبود بخشند.

◾️از بنیانگذاران و مشاور اسبق Encapsulate
سیستم خودکار تومور روی تراشه که سلول‌های سرطانی بیماران را به‌صورت خارج از بدن رشد داده و اثربخشی داروهای شیمی‌درمانی را آزمایش می‌کند.

◾️فارغ‌التحصیل از دانشگاه Connecticut در رشته مهندسی مکانیک با درجه دکترا

◾️فارغ‌التحصیل از دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی مکاترونیک(مکانیک+الکترونیک )

من، Bastion Health را با هدف ارائه پشتیبانی خصوصی، ساده، در دسترس و جامع در خانه برای مراقبت از مردان تأسیس کردم تا سلامت مردان را به یک تجربه قرن ۲۱ برسانم.

من بیش از ده سال تجربه در زمینه تجهیزات پزشکی و فناوری های بهداشتی دارم. من چندین مقاله و فصول کتاب با بازبینی همتا منتشر کرده ام و دو شرکت تجهیزات پزشکی را تاسیس کرده ام.

رضا امین مدیرعامل و بنیانگذار Bastion Health، شرکت فناوری سلامت است که سلامت مردان را تقویت می کند.

رضا علاقه زیادی به فناوری های سلامت مردان دارد. هنگامی که او در سفر باروری خود بود، به سرعت متوجه شد که هیچ راه حلی برای فناوری بهداشت باروری مردانه در دسترس نیست تا او را از طریق آمادگی های ضروری برای پدر شدن راهنمایی کند.

مشکل او در یافتن راه حل های قابل دسترس برای مراقبت های بهداشتی باروری مردان، نشانه چیز بسیار مهم تری بود. حقیقت این است که فناوری سلامت مردان به شدت ضعیف است.

رضا با شناخت پتانسیل سلامت دیجیتال، Bastion Health را با چشم‌اندازی برای کمک به مردان در کنترل سلامت خود از خانه‌هایشان تأسیس کرد. در Bastion، این گل سرسبد یک پلتفرم سلامت از راه دور برای ارائه مراقبت های در دسترس، راحت و شخصی برای سلامت پروستات و باروری مردان است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *