◾️مدیرعامل، هم بنیانگذار و رئیس هیات مدیره Tarsus

تارسوس یک شرکت داروسازی زیستی است که علم اثبات شده و فناوری جدید را برای متحول کردن درمان بیماران، با شروع مراقبت از چشم، به کار می گیرد.

بابی یکی از بنیانگذاران، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره داروسازی تارسوس است، شرکتی که به تولید داروها اختصاص دارد که با مراقبت از چشم شروع می شود. او یک پزشک، دانشمند، کارآفرین و رهبر داروسازی زیستی با تجربه در ساخت و توسعه شرکت‌های مراقبت‌های بهداشتی است که برای بهبود سلامت انسان طراحی شده‌اند. بابی از زمان تأسیس شرکت خود در سال ۲۰۱۶، تارسوس را از طریق یک عرضه موفق رهبری کرد، بیش از ۳۶۵ میلیون دلار از منابع مالی خصوصی و عمومی جمع آوری کرد، مشارکت های جهانی ایجاد کرد و فرهنگی پویا و برنده جوایز ایجاد کرد. در سال ۲۰۲۳، این شرکت XDEMVY، اولین و تنها درمان مورد تایید FDA(سازمان غذا و داروی آمریکا) را برای بلفاریت Demodex، یک بیماری فراگیر و مضر پلک که ۲۵ میلیون آمریکایی را تحت تاثیر قرار می دهد، را ایجاد کرد. به موازات آن، تارسوس به پیشبرد خط تولیدی قوی از نامزدهای محصولاتی که پتانسیل ایجاد دسته بندی های جدید در سایر حوزه های درمانی با نیازهای برآورده نشده بالا، از جمله بیماری غدد میبومین، روزاسه و پیشگیری از بیماری لایم را دارند، ادامه می دهد.

او به عنوان یک دانشمند پزشک آموزش دید، دوره رزیدنتی خود را در پزشکی داخلی به پایان رساند و در بیمارستان بریگهام خدمت کرد. او مدرک دکترای خود را از دانشکده پزشکی هاروارد (علوم و فناوری بهداشتی هاروارد-MIT)، دکترای شیمی از دانشگاه آکسفورد به عنوان محقق رودز و مدرک کارشناسی فیزیک را از دانشگاه رایس دریافت کرد.

او کار بیوتکنولوژی خود را در Versant Ventures و Third Rock Ventures آغاز کرد، جایی که او سرمایه گذار و ناظر هیئت مدیره برای شرکت های مختلف علوم زیستی بود. او بعداً شرکت‌های درمانی جدید دیگری از جمله Vibrato Medical و Metavention را تأسیس کرد و رهبری کرد. وی در حال حاضر به عنوان رئیس هیئت مدیره Osanni Bio و عضو هیئت مدیره Vibrato Medical است.

◾️فارغ التحصیل از دانشگاه های Harvard و Oxford در رشته های دکترای داروسازی و دکترای شیمی و فارغ التحصیل از دانشگاه Rice در رشته بیوفیزیک

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *