مدیر posmates X در Uber و متخصص هوش مصنوعی

بنیانگذار و مدیرعامل اسبق Lox Inc

از بنیانگذاران و کارمند ارشد فناوری در Neurio Technology Inc

دکترای رباتیک و بینایی ماشین از دانشگاه British Colombia

کاشانی یک مهندس -متفکر -کارآفرین و سخنران در TED است.او به کاوش در فصل مشترک طراحی و هوش مصنوعی می پردازد تا راه حل هایی را برای مشکلات روزمره ما پیدا کند.علی استارتاپ های زیادی را راه اندازی کرده است.پس از آنکه او Postmates را در سال ۲۰۱۷ ایجاد کرد به سراغ Postmates X رفت تا یکی از مشکلات صنعت تحویل غذا را حل کند.

(چرا کالای یک کیلویی را با ماشین های دو تنی حمل می کنید؟)

راهکار ساختن یک ربات دوستانه و مودب برنده جایزه است که از پیاده رو حرکت می کند تا غذاها را به مشتریان تحویل دهد.

Postmates X از سال ۲۰۱۹ روی تحویل سفارشات رستوران ها توسط ربات در لس آنجلس و سانفرانسیسکو در حال کار بود و این برنامه آزمایشی در طی همه گیری کرونا قابل پیشبینی بود.این شرکت همیشه سیاست دورکاری سخاوتمندانه ای داشته است ما برای مدیران آن شرکت که مسئول تضمین سفر ایمن ربات‌ها از فروشگاه به مشتری هستند، تا حدودی قابل‌دسترسی نیستند.

اگرچه نظارت بر ربات‌های حمل و نقل در حال حاضر از راه دور انجام می‌شود، مدیران این شرکت در طول روز با مهندسان بصورت نزدیک کار می‌کنند تا مشکلات جاری را حل کنند. تسهیل این رابطه خارج از دفتر کار آسانی نیست. اما با دستور اضطراری که کارکنان را مجبور به تمرکز زدایی و دورکاری می‌کرد و مشتریانی نیازمند تحویل بدون تماس بودند، بیش از همیشه این برنامه را تحت فشار قرار داد تا اجازه نظارت خارج از محوطه را بدهد.

کاشانی می گوید : “ما در طول این مدت افراد بیشتری را استخدام و ربات های بیشتری را در خیابان قرار دادیم و در طی همه گیری کرونا هزاران تحویل بدون تماس داشته ایم”

ادامه در قسمت مقالات

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *