◾️منتخب لیست کارآفرینان بالای ۵۰ سال Forbes

◾️مدیر ارشد بازرگانی ( معاون ارشد و مدیر توسعه محصول اسبق) Illumina

در ایلومینا، هدف ما استفاده از فن‌آوری‌های نوآورانه و سنجش‌های انقلابی برای تجزیه و تحلیل تغییرات و عملکرد ژنتیکی است و امکان انجام مطالعاتی را فراهم می‌کند که تا چند سال پیش حتی قابل تصور نبود. این مطالعات به تحقق پزشکی شخصی کمک می کند. با چنین پیشرفت‌های سریعی در فناوری، داشتن راه‌حل‌هایی که نه تنها نوآورانه، بلکه انعطاف‌پذیر، مقیاس‌پذیر و با پشتیبانی و خدمات پیشرو در صنعت کامل باشند، امری حیاتی است. ما به عنوان یک شرکت جهانی که برای تعاملات مشترک، ارائه سریع راه حل ها و اولویت بندی نیازهای مشتریان خود ارزش بالایی قائل است، در تلاش هستیم تا با این چالش روبرو شویم. راه حل های مبتکرانه و مبتنی بر آرایه ایلومینا برای تجزیه و تحلیل DNA، RNA و پروتئین به عنوان ابزاری برای تحقیقات بیماری، توسعه دارو، و توسعه آزمایش های مولکولی در کلینیک عمل می کند.

◾️معاون و مدیر اسبق Eastman Kodak

در ماه مه ۲۰۲۱، در بحبوحه همه‌گیری، سوزان اولین زن مدیر بازرگانی Illumina، شرکت بیوتکنولوژی با ارزش بازار ۳۴ میلیارد دلاری شد.

او قبلاً مدیر ارشد توسعه محصول شرکت بود و در سال ۲۰۲۰ تیم خود را برای تضمین مجوز استفاده اضطراری FDA برای آزمایش تشخیصی کووید-۱۹ راهنمایی کرد.

طوسی قبل از پیوستن به ایلومینا، معاون سیستم‌های جوهرافشان مصرفی Eastman Kodak بود و قبل از آن، ۱۰ سال در هیولت پاکارد در نقش‌های فنی و مدیریتی گذراند.

او جوایز متعددی در کسب و کار، فناوری و رهبری دریافت کرده است و در سال ۲۰۱۸ به عضویت آکادمی ملی مهندسین انتخاب شد.

سوزان طوسی مدیر ارشد بازرگانی در ایلومینا است که در آن فروش جهانی، عملیات تجاری و استراتژی را رهبری می کند. سوزان رهبری مدیریتی گسترده و دانش فنی عمیق خود از مجموعه محصولات ایلومینا را برای تضمین موفقیت تجاری جهانی سازمان ترکیب می کند. او متعهد به توانمندسازی مشتریان Illumina با نوآوری‌ها برای باز کردن بیشتر قدرت ژنوم است.

از سال ۲۰۱۲، سوزان قبلاً سازمان توسعه محصول را به عنوان مدیر ارشد محصول رهبری می کرد. در آن زمان، او مسئول مهندسی جهانی، مواد مصرفی، برنامه های کاربردی توالی، IVD، نرم افزار و تلاش های توسعه انفورماتیک بود. او بر تاثیرگذارترین دهه عرضه محصولات از جمله: HiSeq X، NovaSeq، MiSeq Dx، NextSeq 550Dx/1000/2000، iSeq، VeriSeq NIPT، TSO500، COVIDSeq، DRAGEN(TM) و Illumina Connected Analytics نظارت داشت. علاوه بر این، او رهبری خرید Edico Genomics، BlueBee و Enancio را به همراه راه‌حل‌های نرم‌افزاری موجود Illumina انجام داد، این قابلیت‌های جدید، راه‌حل‌های نرم‌افزاری مقیاس‌پذیر، یکپارچه و انتها به انتها را قادر می‌سازد که استفاده از داده‌های ژنومی(داده ها در مراقبت های بالینی) را هدایت می‌کند و پذیرش ژنومی را تسریع می‌کند.

سوزان بیش از ۲۵ سال تحقیق و توسعه و رهبری تجاری در ۱۰۰ شرکت فناوری فورچون و در صنعت علوم زیستی دارد. او قبلاً معاون و مدیر ارشد اجرایی سازمان سیستم‌های جوهرافشان مصرف‌کننده Eastman Kodak بود. سوزان قبل از پیوستن به کداک، مدیر برنامه تحقیق و توسعه Phogenix Imaging LLC بود که سرمایه‌گذاری مشترک هیولت پاکارد و کداک است. او قبلاً ۱۰ سال را با هیولت پاکارد در نقش های فنی و مدیریتی گذراند. او در کنار افتخارات آکادمیک بسیاری، جوایز متعددی را هم در زمینه تجارت و هم در فناوری دریافت کرده است. در سال ۲۰۱۸، سوزان به عضویت آکادمی ملی مهندسین انتخاب شد. سوزان توسط شورای تنوع کالیفرنیا به عنوان یکی از ۵۰ رهبر برتر برای سال ۲۰۲۰ انتخاب شد و عضو انجمن بین المللی زنان، یک سازمان جهانی متشکل از زنان برجسته با دستاوردهای مهم و متنوع است. در سال ۲۰۲۲، او به دلیل رهبری خود در ایلومینا و در جامعه بیوتکنولوژی در فهرست ۵۰ بیش از ۵۰ سال فوربس: فهرست کارآفرینان قرار گرفت.

سوزان دارای مدرک MBA از UCLA و لیسانس افتخاری در علوم مهندسی و مکانیک از دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا است. سوزان به عضویت آکادمی ملی مهندسی (NAE) انتخاب شد و در حال حاضر به عنوان مشاور علمی در هیئت مشاوره علمی Vizgen و همچنین در هیئت مدیره BICO فعالیت می کند. او یک معتمد اجرایی در خانه نمایش La Jolla است و در شورای مشاوران دانشکده مهندسی UCSD Jacobs خدمت می کند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *