◾بنیانگذار، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره Well Health Technologies

یک شرکت سلامت دیجیتال همه‌کانالی است که هدف اصلی آن توانمندسازی پزشکان برای ارائه بهترین و پیشرفته‌ترین مراقبت‌های ممکن و در عین حال استفاده از آخرین روندها در سلامت دیجیتال است.

به این ترتیب، WELL مالک و اداره کننده کلینیک‌های مراقبت‌های بهداشتی اولیه و اجرایی در کانادا و ایالات متحده است، یک تجارت جهانی دیجیتال الکترونیکی مدارک پزشکی (EMR) را اداره می‌کند که به هزاران کلینیک مراقبت‌های بهداشتی و سیستم‌های بهداشتی در همه اندازه‌ها خدمات رسانی می‌کند و یک مجموعه چند ملیتی از سلامت از راه دور را اداره می‌کند. خدماتی که یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات بهداشتی از راه دور در کانادا را شامل می شود. WELL همچنین ارائه‌دهنده راهکارهای فناوری مرتبط با سلامت دیجیتال، صورت‌حساب و امنیت سایبری است. CRH Medical زیرمجموعه کاملاً متعلق به WELL محصولات و خدمات مختلفی را ارائه می دهد که از هزاران پزشک متخصص گوارش در ایالات متحده پشتیبانی کرده است.

WELL یک شرکت اکتسابی است که از استراتژی تخصیص سرمایه منضبط و افزایشی پیروی می کند. WELL به صورت عمومی در بورس اوراق بهادار تورنتو با نماد “WELL” معامله می شود.

◾معاون اسبق PayPal

◾مدیرعامل و رئیس اسبق هیات مدیره

TIO Networks Corp.

◾فارغ‌التحصیل از دانشگاه British Columbia در رشته مهندسی عمران

من بسیار خوش شانس بودم که در تمام زندگی بزرگسالی خود با تیم های فوق العاده در ساخت و حمایت از محصولات الهام بخش که مشکلات را حل می کنند، تأثیر مثبت می گذارند و به افراد محروم خدمت می کنند، کار کردم.

من در مورد ماموریت و چشم انداز ما در “WELL” بسیار هیجان زده هستم. ما بر تجمیع و نوسازی امکانات و شیوه های مراقبت های اولیه بهداشتی متمرکز شده ایم. تمرکز بازار فعلی ما بر کانادا است، جایی که ۱۹ مرکز مراقبت های بهداشتی اولیه با ۳۵۷ پرسنل (شامل ۱۸۰ پزشک) را اداره می کنیم که به بیش از ۶۰۰۰۰۰ بیمار در سال رسیدگی می کنند. برنامه ما این است که در ابتدا در کانادا رشد کنیم و به ایالات متحده و چین به عنوان یک ارائه دهنده خدمات بهداشتی جهانی با الهام از فناوری واقعی کار خود را گسترش دهیم.

باورهای کلی ما به شرح زیر است:

۱- پزشکان قهرمان هستند. آنها بار بزرگی از مراقبت را بر عهده می گیرند و با توجه به اینکه تقاضا برای زمان آنها به طور چشمگیری از عرضه بیشتر است، نمی توانند مراقبتی را که می خواهند برای همه بیماران خود ارائه دهند. آنها به ابزار نیاز دارند و باید بیماران را توانمند سازند تا نقشی درگیر در سلامتی خود داشته باشند. WELL بر روی ارائه ابزارهایی به پزشکان برای مؤثرتر کردن آنها و تقویت زمان و قابلیت های آنها متمرکز است.

۲- کم استفاده ترین منبع در سلامتی، بیمار است. WELL در مورد فعال کردن و توانمندسازی بیماران برای ایفای نقش فعال تر در سلامت خود به شیوه ای مسئولانه و محافظت شده است.

۳- فناوری های بیمار محور در مراقبت های بهداشتی عقب مانده اند اما به سن بلوغ می رسند. فن آوری های دیجیتال سلامت نه تنها تجربه بیمار را بهبود می بخشد، بلکه به پزشکان در بهبود عملکرد مراقبت کمک می کند. در WELL ما بسیار هیجان‌زده هستیم که کاتالیزوری هستیم تا شاهد جذب سریع فناوری‌های سلامت دیجیتالی باشیم که در سنین بالا به منظور بهبود نتایج سلامتی هستند. ما به خصوص در مورد زمینه های پزشکی دقیق و فناوری های مراقبت مجازی هیجان زده هستیم.

ما نام شرکت را “WELL” گذاشتیم زیرا از متخصصان مراقبت های بهداشتی الهام گرفته ایم که به ما کمک می کنند خوب بمانیم و می خواهیم به موثرتر کردن آنها کمک کنیم.

حامد شهبازی، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت WELL Health Technologies، و تیمش در مورد اینکه چگونه شرکت های فناوری می توانند از برآورده کردن نیازهای واقعی مشتریان اطمینان حاصل کنند، بحث می کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *