کارآفرین سریالی,نویسنده,سخنران و مخترع

◾بنیانگذار و مدیرعامل Credit Sesame

مأموریت Credit Sesame دموکراتیک سازی سلامتی مالی و کمک به مصرف کنندگان در بهینه سازی و مدیریت بهتر وجه نقد و اعتبار خود بصورت آنلاین ، در یک مکان و به صورت رایگان است.

موسسین Credit Sesame طی دهه گذشته در حال توسعه و فروش سیستم های فروش نقطه اعتبار مصرف کننده ، وام مسکن و مدیریت بدهی به بانک های برتر و شرکت های مشاوره #مالی هستند.Credit Sesame یک راه حل منحصر به فرد برای یک مشکل بزرگ دارد که مصرف کنندگان با آن روبرو هستند (پشتیبانی شده توسط علم ، توسط شهود برتر مالی تأیید شده و باموفقیت در زمینه آزمایش قرار گرفته است). Credit Sesame میلیاردها دلار برای مصرف کننده گان صرفه جویی ایجاد می کند و به آنها آرامش و آسایش لازم را بدون زحمت می بخشد.

◾بنیانگذار و مدیرعامل اسبق Financial Crossing(فناوری مالی)

◾بنیانگذار و مدیرعامل اسبق Financial Circuit که توسط LPL Financial خریداری شد.

◾معاون بازاریابی و توسعه کسب و کار در Savvion Inc(شرکت مدیریت فرایند تجارت)

Savvion یک دنباله مدیریت فرآیند تجارت (BPM) است که شرکتها را با نرم افزارها ، راه حلها و خدماتی پیشگام و مهم برای تجارت ، چابک و کارآمدتر ، به فراتر از BPM منتقل می کند. مجموعه جامع مدیریت فرآیند کسب و کار Savvion کاربران تجاری و تیم های پروژه را قادر می سازد فرایندهای خود را تعریف کنند ، تجارت خود را با بهبود فرایندهای تجاری خود بهبود بخشند ، به سرعت راه حل هایی را نصب کنند که قابلیت مشاهده در زمان واقعی را در فرآیندهای کسب و کار داشته و با TCO پایین به ROI بالایی دست پیدا کنند. Savvion به کسب و کار و فناوری اطلاعات این قدرت را می دهد تا در کمتر از ۳۰ روز و با بازدهی بالغ بر ۳۰۰٪ ، ابتکارات بهبود فرآیند را با هم تصویب کنند – اکنون این میزان بازگشت سرمایه در زمان واقعی است.

◾مدیر اسبق بازاریابی محصول National Semiconductor

◾فارغ التحصیل از دانشگاه های Stanford,Ontario و San Francisco در رشته های برق,رهبری اجرایی بازار و MBA

◾تخصص ها: رهبری اجرایی ، امور مالی شخصی ، اعتبار مصرف کننده ، کارآفرینی ، مدیریت محصول ، راه اندازی محصول ، تجزیه و تحلیل ، امور مالی ، بازاریابی ، برنامه ریزی استراتژیک ، توسعه تجارت ، هوش تجاری ، توسعه شرکت ها ، اینترنت مصرف کننده ، SaaS ، وب ۲٫۰

 

آدریان نظری یک متخصص صنعت معتبر و بنیانگذار Credit Sesame Inc است. Credit Sesame یک روش آسان و جدید برای مصرف کنندگان است تا بتوانند به طور یکپارچه اعتبار نقدی و شخصی خود را با هم مدیریت کنند و هر دو را به صورت رایگان رشد دهند!

آدریان بنیانگذار و مدیرعامل Financial Crossing بود و در آنجا راه حل های نوین مشاوره ای را برای بانک ها و صندوق های سرمایه گذاری در اختیار داشت تا تصمیمات اعتباری مصرف کنندگان را در محل فروش بهتر مدیریت و هدایت کند.

قبل از Crossing Financial ، آدریان بنیانگذار و مدیرعامل Financial Circuit بود و در آنجا راه حل های یکسانی را به بازار مشاوره مالی ارائه داد تا یکپارچه شود و به مشتریان خود کمک کند تا اعتبار و بدهی ترازنامه خود را به طور موثرتری مدیریت کنند.

قبل از تشکیل Circuit Financial در سال ۲۰۰۰ ، آقای نظری به عنوان معاون رئیس بازاریابی و توسعه تجارت در Savvion خدمت می کرد ، جایی که وی شروع به کار در نرم افزار مدیریت فرآیند تجارت در حال ظهور (BPM) کرد و به شرکت کمک کرد تا در بازار جهانی به عنوان رهبر بازار شناخته شود. مشتریان شرکت در بانکداری و تجارت الکترونیکی. قبل از Savvion ، آقای نظری محصولات ، بازاریابی و مدیریت مشاغل مختلفی را در اختیار داشت که در آن فن آوری و مفاهیم جدید را به محصولات پیشرو در بازار و مشاغل موفق تبدیل کرد.

آدریان نویسنده و سخنران است ، دارای حق ثبت اختراع ایالات متحده ، بی اس ای ای و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشکده تحصیلات تکمیلی استنفورد که در آن وی عضو اسلون بود ، است.

آدریان نظری، مدیر عامل بانک اعتباری، می گوید: «ما از طریق سیسیم ترایو ، در حال ایجاد یک منبع یک مرحله‌ای برای کل سفر مالی مصرف کنندگان هستیم تا به آن‌ها کمک کنیم تا تاثیر کرونا را به حداقل برسانند، در حالی که آن‌ها را در مسیری به سوی ثبات مالی و بازیابی در اسرع وقت هدایت می‌کنند.

او می افزاید:« ما نمی‌خواهیم تنها به آن‌ها کمک کنیم تا در این دوران سخت دوام بیاورند. ما می‌خواهیم به آن‌ها کمک کنیم تا بتوانند رشد کنند.»…ادامه در قسمت مقالات سایت

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *