استادیار دانشگاه Stanford(استنفورد)

کارآفرین, عضو هیات مدیره و سرمایه گذار در شرکت های بامحوریت فناوری های پزشکی

از بنیانگذاران و مدیرعامل اسبق Bina(ارائه دهنده راه حل های مدیریت ژنتیکی)

دکترای برق از دانشگاه Stanford

کارشناسی مهندسی کامپیوتر از دانشگاه تهران

عضو فعال کمیته جذب سرمایه UNICEF

رئیس هیات مدیره انجمن فارغ التحصیلان ایرانی Stanford

عضو تیم مدیریتی جذب سرمایه MIT

من برای بیش از یک دهه در فصل مشترک فناوری و علوم زیستی فعالیت کردم.شرکت بینا را پس از یک دهه تحقیقات در دانشگاه استنفورد و یو سی برکلی ایجاد کردم و آن را توسعه دادم که یک شرکت پیشرو در زمینه اطلاعات زیستی(ژنتیکی) است.ما پلتفرم های محاسباتی با کارایی بالا و راه حل های هوش مصنوعی را برای تحقیقات سرطان و تجزیه و تحلیل های ژنی ایجاد کردیم و سپس آن را به Roch فروختیم و من بعنوان معاون انفورماتیک در در همان شرکت به مدت ۳ سال خدمت کردم.

در حال حاضر کارم را با تقویت و حمایت از کارآفرینانی که در حال یافتن راه حل برای چالش های مهم در حوزه سلامت و اجتماع هستند از طریق راهکارهای علمی و قابل اجرا توسعه می دهم.

من درخصوص نقش کارآفرینی و کسب و کار بعنوان یک نیروی مفید در جهانمان مشتاق هستم.من علاقه مند به خلق و توسعه کسب و کارهای هدفمند یعنی جاییکه مفید بودن افراد و تاثیر مثبت ایشان در اجتماع و محیط انگیزه های اصلی کسب و کار و حتی مهمتر از سود و نفع مالی بوده  هستم.

بنی اسدی آثار منتشر شده زیادی دارد که از جمله آنها می توان به مقاله  “ParaLearn” اشاره کرد که در سال ۲۰۱۰ و در کنفرانس بین المللی ابرمحاسبات برنده جایزه شده است.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *