بنیانگذار برند Anna Sani

آنا سانی کارآفرینی است که نظر شما را نسبت به تهران تغییر خواهد داد. او در کارگاه سانی در بخش مرفه و ثروتمند شمال پایتخت، برای زنان حرفه‌ای و موفق لباس طراحی می‌کند. او یکی از پیشگامان این صنعت نوپا، نقض کننده کلیشه ها راجع به زنان و نحوه لباس پوشیدن آنها است.

زنان در تمام سطوح طیف اقتصادی اجتماعی سبک خود را از طریق رنگ، شکل، پارچه و پارچه مانتوی خود به نمایش می گذارند، خواه آن را از بازار محلی، یک مغازه معمولی خریده یا حتی خودشان دوخته باشند.

سانی، سی و شش ساله، شش سال است که آتلیه خود را دارد. او خود آموخته است و کار خود را در زمینه طراحی لباس در تئاتر آغاز کرد. الهام او بیشتر از تابستان هایی است که در دریای خزر می گذراند:«پانزده  سال پیش وقتی شروع به مطالعه طراحی در ایران کردم، بسیار محدود بود. جایی برای یادگیری این مهارت‌ها وجود نداشت.»

او طراحی‌های خود را برای فیلم و تئاتر به کار گرفت تا عملی‌تر باشد و در نهایت از صاحب یک بوتیک خواست تا لباس‌هایش را به بین اجناسش به فروش برساند. ابتدا، لباس او در تیره لباس‌های سنتی استان‌های مختلف بود، اما سانی می‌گوید، رویکرد او برای به روز کردن مداوم سبک لباس، باعث شد لباس­هایش برجسته شوند. ​

ادامه در قسمت مقالات سایت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *