یاسمین لاریان حکمت ، بنیانگذار کیف دستی و برند مد Cult Gaia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بنیانگذار,مالک و مدیرعامل CULT GAIA

کالت گایا که در سال ۲۰۱۲ توسط جاسمین(یاسمین) لاریان ایجاد شد ، اقلام زیبایی از میراث را طراحی می کند که برای همیشه در کمد شما جاودانه خواهد بود. سنگ بنای DNA Cult Gaia با ایده آفرینش ایجاد Objets d ‘Art که شما را دوچندان می کند ، جعل شده است. برای انتخاب یک کمد لباس پر از جادو ، که با هر لوازم جانبی می درخشد.

◾منتخب ۳۰ نفر زیر ۳۰ سال لیست هنر و استایل Forbes در سال ۲۰۱۸

◾فارغ التحصیل رشته علوم و هنر از موسسه فناوری مد

حکمت ساکن در لس آنجلس کیف “it” سال گذشته را طراحی کرد ، کیف دستی Gaia ، یک وسیله حمل هلالی شکل از بامبو. زیبایی شناسی او به عنوان “Cali-meet-Grace Kelly” توصیف شده است. از جمله طرفداران می توان به لوپیتا نیونگو ، کندال جنر ، میشل ویلیامز ، کریسی تیگن اشاره کرد. نام تجاری لباس و لوازم جانبی او ، Cult Gaia ، در برگدورف ، ساکس و سایر فروشگاه ها در ۳۲ کشور جهان موجود است.

Cult Gaia تقریباً یک دهه پیش راه اندازی شد(۲۰۱۲) و از آن زمان خبرساز شد و فیدهای اینستاگرام ما را با کیف آیکون بامبو Ark و دنبال کنندگان برجسته اش از افراد مشهور تصاحب کرد. اگرچه Cult Gaia با چند کیف “it” شروع به کار کرد ، اما به یک نام تجاری سبک زندگی کامل تبدیل شد ، از جمله لباس های آماده ، کفش ، لوازم جانبی ، شنا و جدیدترین عرضه آن: عینک آفتابی. جاسمین لاریان حکمت ، بنیانگذار و مدیرعامل ، از ریشه های دوران کودکی خود در دنیای مد ، آنچه که به طور خلاقانه او را الهام می گیرد و چالش هایی که باید برای غلبه بر آنها برای رسیدن به Cult Gaia به جایی که امروز است ، می گوید.

قبل از تأسیس Cult Gaia ، جاسمین در موسسه فناوری مد حضور داشت و در آنجا در زمینه طراحی مد و بازاریابی بین المللی تحصیل کرد و در آنجا برای افراد برجسته ای مانند نارسیسو رودریگز و جیسون وو کارآموزی کرد. او در سال ۲۰۱۷ جایزه Forbes 30 Under 30 را دریافت کرد و در لس آنجلس اقامت دارد ، جایی که هنوز از او الهام گرفته می شود.

مد و خلاقیت در DNA یاسمین لاریان حکمت وجود دارد: مادرش یک طراح مد و هنرمند سابق است ، در حالی که پدر معروفش خالق عروسک های برتر است. اما این چشم انداز حکمت است که به دلیل راه اندازی Cult Gaia و کیف های نمادین Ark آن ، که اینستاگرام و سرمقاله های مد را تحت سلطه خود قرار داده است ، اعتبار دارد.

طراحی شبح نیمه ماه و استفاده از بامبو در واقع توسط حکمت در سال ۲۰۱۴ طراحی شد ، اما تا سال ۲۰۱۶ بود که به پدیده ای در وبلاگ نویس مد تبدیل شد. با وجود طرفداران مشهوری مانند جسیکا آلبا ، میشل ویلیامز و کریسی تیگن ، محبوبیت “فرقه ای” Cult Gaia (نام گایا از الهه یونان باستان زمین مادر و دختر هرج و مرج گرفته شده است) در دو سال گذشته فقط افزایش یافته است. و حکمت شگفت انگیز نیست: او دو مدل کیف دستی جدید (از جمله طرح دایره ای شکل معروف ، “Luna”) معرفی کرد ، مجموعه محصولات خود را با عرضه یک مجموعه لباس زنانه ، لوازم جانبی(اکسسوری) و همچنین همکاری کفش با خرده فروش آنلاین Net-a-Porter گسترش داد.

به جرات می توان گفت که Cult Gaia با هموارکردن راه برای یک شبح جدید کیف دستی – هلال ماه نمادین – و همچنین سیل کیسه های بامبو و نی که پس از آن به دنبال داشت ، مد را مختل کرد. بنابراین تعجبی ندارد که حکمت در فهرست سی نفر زیر سی سال فوربز در سال ۲۰۱۸ در رده Art & Style قرار گرفت. من با طراح مبتکر در مورد الهام او ، ویژگیهای کلیدی او برای موفقیت به عنوان یک کارآفرین زن و توصیه های او برای کسانی که می خواهند حرفه مد را دنبال کنند ، صحبت کردم…ادامه در قسمت مقالات سایت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *