یکی از بنیانگذاران Forefund Capital

یکی از بنیانگذاران Vyng

پیرایش که در ایران متولد و در شمال آمریکا بزرگ شده فیلمنامه نویس و فیلمسازی است که به پیش زمینه های مرتبط با هویت , اعتقاد , انزوا , فناوری و همچنین تلفیق ارزش ها و فرهنگ های شرقی و غربی می پردازد.شهرت او از بابت فیلم های Windows and Blinds ( and Apologies and Goodbyes) محصول سال ۲۰۰۸ و Any/Day/Now محصول سال ۲۰۰۵ و  همچنین The Jurusalem Syndrome محصول سال ۲۰۱۲ است.
و حالا معرفی وی از زبان خودش: اسم من سهراب است . من طراح , کارآفرین و فیلمساز هستم. من در تهران متولد شدم و در دانشگاه کالیفرنیا برکلی فیلمسازی را آموختم.در لس آنجلس بعنوان یک طراح با تجربه و یک داستانگو کار می کنم.تلاش من این است که به همه کارهایم با کنجکاوی , همدلی شدید و کنجکاوی نگاه کنم تا به راهکاری دست پیدا کنم که کاملا احساس وضوح و شفافیت را انتقال دهد.

در حال حاضر یکی از بنیانگذاران و مدیر تولید Vyng هستم که یک اپلیکیشن اجتماعی با محوریت جهانی است که بر روی تبدیل چگونگی شروع مکالمات موبایل کار می کند.گرایش فیلمهایم با پیش زمینه هایی مرتبط با هویت , اعتقاد , انزوا , فناوری و همچنین تلفیق ارزش ها و فرهنگ های شرقی و غربی است.فیلم مستندم با عنوان Jurusalem Syndrome فیلمی کمدی است که سفری به دنیای معنوی دارد همچنانکه تمدن ها را یکسان می داند.

من در گذشته در inMarket که یک شرکت پیشرو در تبلیغات دیجیتال برای دنیای فیزیکی است یک مدیر طراحی بودم.کار کردن با برندهایی مانند Heineken -P&G  و Coca-Cola موجب شد تا در خلق بعضی از اولین تجربه های متنی موبایل  در خرده فروشی و با استفاده از فناوری BLE  و beacon حضور داشته باشم.این کار موجب الهام بخشی به من در پنل SXSW شد: که تجربه معناداری در عصر متنی بود.

من سابقا یک طراح سایت و اپلیکیشن برای کمپانی های سرگرمی مانند  NFL و Fox بودم همچنانکه این کارها را برای برندهای چون Acura –  Nissan و Microsoft نیز انجام داده ام.من اوقات فراغتم را با سفر به دور دنیا با همسرم و دختر کوچکم می گذرانم.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *