“ما تیمی کوچک با باوری بزرگ هستیم”

آرش فربد کمپانی فربد لیمیتد(با مسئولیت محدود) را در سال ۱۹۹۹ تاسیس کرد.نام این کمپانی در سال ۲۰۰۶ به آرش موتور تغییر یافت.

 

آرش بر این باور است که ماشین های اسپرت باید کاراکتری متمایز و منحصربفرد داشته باشند.این خودروها باید جذاب باشند تا مردم جهت خرید و رانندگی با آنها احساس هیجان کنند.آرش امروز این باورها را در خود نگه داشته است چنانکه در معرفی سری جدید AF8 تاریخچه و میراث خودروهایی که در گذشته تولید کرده را حفظ کرده است. خودرو هایی چون (Farboud GT, Farboud GTS and AF10) که در مفهوم تحول AF8 قرار داده شده و آینده آرش موتور را دگرگون خواهد کرد.

” امروزه توانایی اینکه بتوانید خود را تعریف کنید در این امر خلاصه می شود که چه کاری می کنید و چگونه این کار را انجام می دهید.این امر همچنین به تجربه گذشته شما و باورهایتان نیز مربوط است.

باور ما این است که شما امروز برای هرآنچه که آرزو کنید و هرآنکس که بخواهید به او بدل شوید یک انتخاب دارید- چرا این موضوع درمورد یک ماشین اسپرت نباشد؟بگذارید این قضیه مفرح سرگرم کننده و هیجان انگیز باشد.بگذارید این موضوع قسمتی از صنعت خودرو باشد(چیزی بدون زمان و بخشی عالی از زندگی تان

ما تیمی کوچک با باوری بزرگ هستیم.به من اجازه دهید در نیای خودرو تصورات شما را به اندازه تصورات خودمان گسترش دهم.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *