◾مدیر Twitter

زندگی در مورد یک شغل نیست، بلکه در مورد هدف است. ما معتقدیم تغییر واقعی با گفتگو شروع می شود. اینجا، صدای شما مهم است. همانطور که هستید بیایید و ما با هم آنچه را که درست است (نه آسان) انجام خواهیم داد تا به گفتگوی عمومی خدمت کنیم.

من همه تیم‌ها را در محصولات، مهندسی، طراحی، تحقیقات و خدمات مشتری و عملیات خود رهبری می‌کنم که روی برنامه‌های مصرف‌کننده توییتر کار می‌کنند.

◾مدیرعامل و از بنیانگذاران Periscope

من یکی از بنیانگذاران برنامه پخش زنده Periscope هستم که توسط توییتر خریداری شد.

◾مدیر کل و مدیر ارشد اجرایی Blackboard Mobile

من بخش موبایل در بلک بورد را رهبری می کردم که پس از خرید استارتاپی که من یکی از بنیانگذارانش بودم به نام Terriblyclever تشکیل شد. من همچنین در طول مدت تصدی خود در بلک بورد در تیم اجرایی ارشد خدمت کردم و مستقیماً با همتایانم که سایر واحدهای تجاری Blackboard را اداره می کردند (یادگیری، اتصال، تراکنش، و غیره) کار کردم. در طول مدتی که Blackboard Mobile را رهبری می‌کردم، تیم را از یک استارت‌آپ ۵ نفره به یک تیم بیش از ۱۰۰ نفری تبدیل کردم که با بیش از هزار مشتری کار می‌کردند و میلیون‌ها کاربر از برنامه‌های ما لذت می‌برند. برنامه‌های تلفن همراه ما به‌طور پیوسته در بخش برنامه‌های آموزشی برتر بارگیری‌شده در فروشگاه برنامه iTunes و Google Play در تمام کشورهای جهان (از جمله بیش از ده‌ها کشوری که برنامه در آنها شماره ۱ بود) قرار داشتند.

◾ نماینده پردیس Apple

◾مدیرعامل و از بنیانگذاران Terriblyclever Design

این مجموعه با یکی از دوستان دوران کودکی ام تاسیس شد. ما پلتفرمی ساختیم که به دانشگاه‌ها اجازه می‌داد برنامه‌های تلفن همراه با برچسب سفید زیبا (در iOS، Android و بلک بورد) را استقرار و مدیریت کنند. این برنامه ها به دانشجویان و اساتید این امکان را می دهند که از داده ها و خدمات دانشگاه به صورت یکپارچه و راحت از دستگاه های تلفن همراه خود استفاده کنند. پس از ایمن سازی ده ها دانشگاه معتبر آموزش عالی در ایالات متحده، Terriblyclever توسط Blackboard Inc در سال ۲۰۰۹ خریداری شد.

◾ دستیار پروفسور در دانشگاه Stanford

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *