مشتاق به نوآوری، مشاور استارتاپ، سرمایه گذار فرشته، یادگیرنده دائمی

◾️عضو رسمی شورای فناوری Forbes

◾️مدرس و عضو هیات مشاوره Melvillle School of Business

◾️استادیار دانشگاه Canada West

◾️از بنیانگذاران، مشاور و مدیرعامل pH7

این مجموعه یک شرکت مهندسی و Cleantech پیشگام با تحقیقات پیشرفته در SolvoMetallurgy، شاخه جدیدی از متالورژی استخراجی است.

ما برای ایجاد روش‌های اختصاصی برای استخراج مقرون‌به‌صرفه و پایدار #فلزات از منابع اولیه و ثانویه، فرآیندهایی را نوآوری، طراحی و بهبود می‌دهیم.

در فن‌آوری‌های pH7، ما تیمی از دانشمندان، کارآفرینان و تاجران باتجربه مشتاق، متعهد و متمرکز بر تأثیرگذاری هستیم که اشتیاق مشترکی برای ایجاد سیاره‌ای قابل سکونت و پایدارتر برای نسل‌های آینده ما دارند.

◾️فارغ‌التحصیل از مدرسه بین المللی مدیریت ISM با درجه #دکترا ی #کارآفرینی

◾️مهارت ها : مدیریت اجرایی، #رهبری، استراتژی

◾️مدیرعامل اسبق AIS

ای آی اس یک شرکت روباتیک با گروهی از افراد مبتکر، کارآفرین، پاسخگو است که با افزایش و افزودن به کتابخانه ماژول های اختصاصی برای کاهش هزینه و زمان تولید ربات های جدید، یکدیگر را برای ایجاد یک ربات عملی برای هر کار توانمند می کنند. به طور قابل ملاحظه. این به ایجاد اکوسیستم‌های روباتیک مقیاس‌پذیر کمک می‌کند که می‌توانند با کمبود نیروی کار مقابله کنند و همچنین به خودکارسازی وظایف خطرناک یا تکراری کمک کنند. AI، ML، Cloud، Edge و Data بخش‌های ذاتی محصولات AIS هستند.

◾️عضو اسبق هیأت مشاوران Yocale

◾️بنیانگذار و مدیرعامل اسبق Hera

هرا یک شرکت سرمایه گذاری وام مسکن است. صندوق دارای موقعیت استراتژیک برای تعاملات کوتاه مدت با تمرکز بر استراتژی های خروج، امنیت سرمایه و میثاق وثیقه است.

◾️از بنیانگذاران و شریک تجاری YesPros

◾️مدیر فروش اسبق HSBC

افشین یک کارآفرین با سابقه حرفه ای در امور مالی، املاک، فروش، مشاوره بازرگانی و مدیریت با تجربه گسترده در گرد هم آوردن تیم ها برای حل چالش های تجاری است.

من به توانمندسازی تیم ها برای رسیدن به اهدافشان اعتقاد زیادی دارم. من عاشق اعداد، افراد و چالش های تجاری هستم. من در ایجاد ارتباطات و مدیریت روابط پیشرفت می کنم.

از کمک به کسب‌وکارها از مرحله راه‌اندازی تا رشد، گسترش و فراتر از آن لذت می‌برم.
در استارتاپ های متعددی به عنوان موسس، هم بنیانگذار، سرمایه گذار، مشاور و مدیر اجرایی شرکت داشته ام.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *