از بنیانگذاران و شرکای Prelude Growth Partners(شرکتی مستقر در نیویورک آمریکا با محوریت فراهم آوری سرمایه و حمایت اجرایی ارزش آفرین از برندهای پرپتانسیل و با رشد سریع مصرف کننده است که بدنبال سرمایه گذاری از ۳ تا ۱۰ میلیون دلار بر روی شرکت های حوزه سلامت و زیبایی-غذا و نوشیدنی-نوزادان-حیوانات خانگی و شاخه های دیگر مصرف کنندگان است)

او قبل از این شرکت  در شرکت L Catterton یکی از شرکا و عضو کمیته سرمایه گذاری بود که شرکتی جهانی در موضوع سرمایه گذاری است و به مدت ۱۲ سال در آنجا به فعالیت مشغول بود.

فارغ التحصیل از دانشگاه های Harvard و Cambrige در رشته های MBA و اقتصاد

عضو هیات مدیرهWorth Collection Ltd/The و عضو اسبق هیات مدیره در Baccarat SA

با سابقه ۲۰ ساله در سرمایه گذاری و تجربه کار عملیاتی در حوزه مشتری

دانش زاده همچنین سابقه فعالیت در موسسات بزرگی چون Morgan Stanley و همچنین McKinsey را در سمت های تحلیلگر ارشد و کارمند ارشد در کارنامه کاری خود دارد.

ندا دانش زاده که از بنیانگذاران و شرکای پریلژ است سابقا در چندین برند مصرفی با رشد بالا سرمایه گذاری کرده است که از جمله آنها بانزا, هشت ماده سبز و سول دی ژانیرو بر جگونگی افزایش تقاضای مصرف کنندگان برای محصولات کاربردی مناسب با مداد تمیز و طعم متفاوت تاکید دارد.این ویژگی ها باعث شده SGSY براحتی در قفسه ها برجسته شود.

دانش زاده می گوید : تحقیقات مصرف کننده اختصاصی ما نشان می دهد که شرکت ما عمیقا با نسل ها و هزاره ها عجین است و بالاترین نرخ تکرار را در این صنعت دارد که ناشی از محصولات خوشمزه و غنی از مواد غذایی است.

او اضافه می کند : ما از بابت حمایت از مشاغل خانم‌ها بسیار هیجان زده هستیم.

ادامه در قسمت مقالات سایت

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *