◾بنیانگذاران و مدیران عامل اسبق پلتفرم Toot

توت یک برنامه تلفن همراه است که دانش آموزان را با معلمان با کیفیت به صورت چهره به چهره مرتبط می کند.تدریس خصوصی با ضربه زدن یک دکمه، دانش آموزانی که به کمک نیاز دارند، فوراً به نزدیکترین آنها متصل می شوند.به عبارتی معلمان در دسترس در صورت تقاضا

🔶️ مهندس شکیب ذبیحیان :

مدیر فنی Toot, موسس فنی در فین‌تک و ادتک، مهندس نرم‌افزار فول استک، معمار سیستم، رهبر تیم، مدیر ارشد فناوری و مدیرعامل با تجربه. Forbes 30 Under 30، Los Angeles Business Journal 20 in 20s, CSQ NextGen 10.

 

🔶️ سوفیا پارسا :

شریک مدیریتی در کمپانی گلدن رایس عضو هیات مدیره ۳۰ نفر زیر ۳۰ سال فوربز مدیر اسبق فب فیت فان ,همکار با تجربه با سابقه کار در صنعت تولید برق و الکترونیک. مهارت در عکاسی، برنامه ریزی رویداد، مایکروسافت اکسل، #تبلیغات و #کارآفرینی. لیسانس مدیریت #بازرگانی (B.B.A.) با تمرکز بر عملیات کارآفرینی و کسب و کارهای کوچک از دانشگاه Loyola Marymount.

 

این دو دهه شصتی راهی برای دور زدن آثار مخرب کلاس های درس بزرگ و افزایش یادگیری و بازخورد شخصی برای دانش آموزان خود پیدا کردند.

پارسا و ذبیحیان این بیماری و مشکل بزرگتر سیستمیک را در ریشه آن درک می کنند: شیوه آموزش ما ، تأکید بر یکنواختی و مشترکات بالاتر از شخصی سازی و سفارشی سازی. بنیانگذاران بین راهی که دانش آموزان می خواهند یاد بگیرند یا در زمینه ای که علاقه مند هستند مشارکت کنند و شیوه ای که بسیاری از موسسات در صورت عدم تناسب با قالب موردنظر آنها را مورد تهاجم قرار می دهند یا از آنها عبور می کنند.

من با سوفیا پارسا و شکیب ذبیحیان به گفتگو نشستم تا دریابم چگونه هجوم فناوری های آموزشی ، مانند برنامه پیام رسانی جدید ، Toot ، به معلمان این امکان را می دهد تا سرانجام از آثار مخرب کلاس های درس بزرگ جلوگیری کرده و یادگیری و بازخورد شخصی شده را برای دانش آموزان خود افزایش دهند.

ادامه در قسمت مقالات سایت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *