کارآفرین ساکن ونکوور کانادا

◾مدیرعامل و از بنیانگذاران Yocale

Yocale همه چیز در مورد ایجاد مشاغل محلی است. ما فرآیندهای تجاری خوب، افراد و فناوری را برای رسیدن به یک هدف واحد ترکیب می کنیم: به دست آوردن مشتریان جدید و حفظ مشتریان گرامی. این یک استراتژی جدید است که به شما کمک می‌کند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید تا بتوانید ارتباطات پایداری ایجاد کنید که به نفع هر دوی شما باشد در جایی که مهم‌تر است: در منطقه شما

◾شریک مدیریتی در شرکت سرمایه‌گذاری Arete Venture Capital Corporation

◾عضو رسمی شورای Forbes

◾معاون اجرایی مشاوره فروش و خدمات حرفه ای Aptean

◾معاون بین الملل بخش CRM و مدیر توسعه بین المللی CDC Software

◾فارغ التحصیل از دانشگاه سیمون فریز در رشته مهندسی کامپیوتر و دارای مدرک MBA از دانشگاه RRU

◾انتخاب شده بعنوان یکی از چهل مدیر برتر کسب و کار زیر۴۰ سال توسط Business in Vancouver و یکی از ۳۰ مدیر خلاق توسط Insight Success

◾برنده جایزه معتبر ۵۰ استارتاپ برتر سیلیکن ولی در میان ۲۰۰۰ شرکت و از بیش از ۱۳ کشور برای استارتاپ Yocale

🔸️مهارت ها : مدیریت ارتباط با مشتری(CRM),نرم افزار سازمانی و SaaS

آرش مدیر عامل Yocale و شریک مدیر شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Arete است. او در فوربز، هافینگتون پست، و مجله Inc. در میان بسیاری از نشریات دیگر برجسته شده است. آرش توسط Business in Vancouver به عنوان چهل مدیر برتر کسب و کار زیر ۴۰ سال و ۳۰ مدیر عامل خلاق در سال ۲۰۱۸ توسط مجله Insight Success انتخاب شد.

او به‌عنوان یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل Yocale، این استارت‌آپ را از پایه به کارکنانی بیش از ۴۰ نفر راه‌اندازی کرده است – برنده جایزه معتبر ۵۰ استارت‌آپ برتر Silicon Valley در میان ۲۰۰۰ شرکت در بیش از ۱۳ کشور. Yocale همچنین تنها شریک رسمی کانادایی Google RWG است. در آرته، آرش روی پروژه های بیش از ۲۵۰ میلیون دلاری در توسعه و ساخت و ساز چند واحدی املاک و مستغلات کار کرده است.

پیش از این آرش معاون اجرایی Aptean بود، جایی که او یک تجارت نیم میلیارد دلاری را مدیریت می کرد. در نقش‌های اجرایی قبلی، او بزرگترین بخش جهانی شرکت را – که مسئول ۱۰۰ میلیون دلار P&L در سراسر جهان بود – به سودآوری رساند، بخش خدمات حرفه‌ای آن را متحول کرد و پایگاه مشتری را به هزاران نفر در سراسر جهان افزایش داد.

او دارای هوش تجاری جهانی است، در امور مالی شرکت ها مهارت دارد و با شرکت هایی مانند مایکروسافت و گوگل همکاری های استراتژیک خوبی ایجاد کرده است. او نقش های مختلف فروش، بازاریابی و مدیریت کلی از جمله معاون جهانی، خدمات حرفه ای EVP، مشاور فروش VP و مدیر توسعه تجارت جهانی را بر عهده داشته است. تجربه جهانی او در بسیاری از صنایع از جمله خدمات مالی، تولید، مراقبت های بهداشتی و املاک و مستغلات می باشد.

آرش در دانشگاه سایمون فریزر در رشته مهندسی تحصیل کرده و دارای مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی و مدیریت اجرایی است. آرش یک مشاور گواهی مدیریت (CMC) است که توسط موسسه بین المللی مشاوره مدیریت (ICMCI) به رسمیت شناخته شده است. او همچنین عضو رسمی شورای فناوری فوربز و شورای کارآفرینان جوان است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *