◾بنیانگذار و مدیرعامل SoundHound

در SoundHound Inc.، ما معتقدیم که هر برندی باید صدایی داشته باشد. ما به عنوان مبتکر پیشرو در فناوری‌ های مکالمه، مورد اعتماد برندهای برتر در سراسر جهان هستیم. Houndify، پلتفرم مستقل هوش مصنوعی صوتی مستقل ما، با بیش از ۷۰۰۰۰ کاربر، به برندها اجازه می دهد دستیارهای صوتی سفارشی ایجاد کنند که نتایج را با سرعت و دقت بی سابقه ای ارائه می دهند.

ماموریت ما این است که انسان ها را قادر کنیم با چیزهای اطراف خود به همان شیوه ای که ما با یکدیگر تعامل می کنیم، تعامل داشته باشند: با صحبت طبیعی. ما از طریق برنامه کشف موسیقی SoundHound و دستیار صوتی Hound و از طریق مشارکت استراتژیک خود با برند هایی مانند مرسدس بنز، هیوندای، دویچه تلکام و پاندو را به واقعیت تبدیل می کنیم. امروزه، راه‌حل‌های هوش مصنوعی صوتی سفارشی‌شده ما به مردم این امکان را می‌دهد تا با تلفن‌ها، اتومبیل‌ها، بلندگوهای هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه، دستگاه‌های قهوه ساز و هر بخش دیگری از دنیای نوظهور «صدا-اول» صحبت کنند.

تیم متنوع ما از مهندسان، طراحان UX/UI، نویسندگان، دانشمندان داده و زبان شناسان، همه مشتاق ایجاد جهانی با مکالمات بیشتر هستند. با بیش از ۱۴ سال تخصص در تکنولوژی صدا، ما صدها میلیون کاربر نهایی داریم و یک تیم در سراسر جهان در شش کشور در حال ساخت راه حل هایی برای اولین جهان صدا هستیم.

◾ بنیانگذار و مدیر فنی ارشد سابق در Zumo Software

◾ مدیر فنی ارشد سابق در InsuranceHotline.com

◾فارغ‌التحصیل رشته مهندسی برق در مقطع دکترا از دانشگاه Stanford

ادامه در قسمت مقالات سایت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *