زوج کارافرین ساکن سنگاپور

بنیانگذاران See-Mode

استارتاپ بر پایه هوش_مصنوعی در صنعت مراقبت های پزشکی با شعبه هایی در سنگاپور و ملبورن استرالیا برای تجزیه و تحلیل خودکار تصاویر پزشکی و گزارش اسکن های سونوگرافی عروقی برای پیش بینی عوامل سکته

سکته مغزی دومین علت اصلی مرگ و میر پس از بیماری قلبی در جهان است ، آماری که الهام بخش میلاد محمدزاده و صدف منجمی در سال ۲۰۱۷ برای راه اندازی See-Mode Technologies برای پیش بینی بهتر خطر سکته مغزی ، بود.

See-Mode در حال توسعه یک مجموعه نرم افزاری است که با استفاده از تصویربرداری پزشکی ، مانند سونوگرافی و اسکن MRI ، فاکتورهایی را که احتمال سکته مغزی را افزایش می دهد مانند جریان خون پایین از طریق شریان ، شناسایی می کند. اولین محصول See-Mode آنالیز عروقی تقویت شده (AVA) است ، نرم افزاری که تصاویر سونوگرافی از عروق را تجزیه و تحلیل می کند. پزشکان با استفاده از AVA و تنها با یک کلیک می توانند در کمتر از یک دقیقه گزارش مورد نظر خود را در مقابل ۲۰ دقیقه زمانی که بطور معمول برای تهیه چنین گزارشاتی لازم است ، دریافت کنند.

محمدزاده و منجمی به عنوان دانشجوی مهندسی در ایران با هم آشنا شدند و در سال ۲۰۱۲ برای یک پروژه تحقیقاتی به سنگاپور آمدند. پس از ازدواج در سال ۲۰۱۳ و کسب درجه دکترا در سنگاپور در سال ۲۰۱۷ – محمدزاده در فیزیک و منجمی در مهندسی برق و کامپیوتر – این زوج تصمیم گرفتند تحقیقات خود را به کار گیرند و به دفتر مرکزی شتابدهنده استارتاپ(Entrepreneur First) سنگاپور در لندن ملحق شوند.

سی مد آزمایشات بالینی اولیه را در سنگاپور انجام داد و سال گذشته مطب دوم را در ملبورن راه اندازی کرد. محمدزاده ، مدیرعامل سی مد می گوید: “استرالیا در دهه گذشته محل تأثیرگذارترین کارآزمایی های بالینی در سکته مغزی بوده است و فرصتی عالی در مجاورت سنگاپور برای ما فراهم کرده است تا….ادامه در قسمت مقالات سایت

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *