مدیرعامل و بنیانگذار January Inc مدیرعامل و بنیانگذار Hand foundation کارآفرین – سرمایه گذار – مشاور و نیکوکار فوق لیسانس مدیریت از دانشگاه استنفورد آمریکا لیسانس اقتصاد از دانشگاه سن خوزه 

” علاقه من در این است که فاصله میان چیزی که هست و چیزی که می تواند باشد را از میان بردارم.من  از طریق زیر نظر گرفتن سهامداران – استخدام افراد خبره و ایجاد توازن به سازمان های بزرگ کمک می کنم. من تجربه بسیار زیادی در اداره شرکت ها و ارگان های غیر انتفاعی دارم همانطور که به اعضای هیات مدیره آنها خدمت می کنم.من از همکاری با کارآفرینان اجتماعی و کارآفرینان خطرپذیر برای به واقعیت تبدیل کردن ایده هایشان لذت می برم.از نظر من یک شریک ایده آل فردی با اشتیاق سوزان خودآگاه و متعهد است.”

نوشین هاشمی بنیانگذار و مدیرعامل January Inc است که شرکتی در زمینه صحت سلامت در منلو پارک کالیفرنیا می باشد . او که یک سرمایه گذار و مشاور کسب و کار با محوریت پلتفرم ها و ایده های متفرقه است سابقه ای سی ساله در بوجود آوردن رهبری و قابلیت های اجرایی شرکت های نوپا دارد تا رشد و سودآوری را در مقیاسی جهانی ارائه دهد.

نوشین به همراه همسرش آقای ناظم یک دفتر کار خانوادگی را با پرتفوی متنوعی از بیش از ۹۰ استارتاپ و چندین شرکت با مسئولیت محدود و با سرمایه های گوناگون مدیریت می کند.او مشاور Cloud Lending Solutions است که یک شرکت زیر ساخت در عرصه جهانی بشمار میرود.Radius که یک پلتفرم هوشمند بازاریابی مبتنی بر آمارهای بازدید است و همچنین AnyRoad که یک پلتفرم بازاریابی تجربی برای نوآورانه ترین برندهای جهان است دیگر شرکت هایی هستند که از مشاوره خانم هاشمی استفاده می کنند.

نوشین دوره ابتدایی فعالیت شغلی خود را در شرکت Oracle با سمت معاونت مالی و اداری گذراند و در آنجا ظرفیت اجرایی و فروش های بحرانی را ایجاد کرد که به شرکت این فرصت را می داد که حاشیه سود خود را از ۲۶ میلیون دلار در سال ۱۹۸۵ به ۳ میلیارد دلار در سال ۱۹۹۵ برساند و سهمی ۱۹ میلیارد دلاری در بازار داشته باشد.

از آنجاییکه نوشین فردی نیکوکار و حامی گروه های اقلیت است از بابت کارهای داوطلبانه مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران HAND نیز هست که بنیادی خانوادگی بوده و حمایت های مالی مشاوره ای و حقوقی از صدها سازمان چندین پژوهشگر و کارآفرین دارد تا بدین وسیله از جوانان حمایت شده و کمکی در جهت رشد اجتماعی اقتصادی و پیشرفت های فردی باشد.

نوشین در هیات مشاوران مدرسه کسب و کار فارغ التحصیلان استنفورد – موسسه تحقیقات سیاست اقتصادی استنفورد – بنیادهای  Ploughshares  و  Eurasia و همچنین در انجمن Harold Pratt در شورای روابط خارجی حضور دارد.تلاش های بشردوستانه نوشین توسط نهادهای World Affairs Council -CEDAW و Girl Scouts of America مورد تجلیل قرار گرفته است.او از سال ۲۰۱۳ تاکنون بعنوان یکی از ۵۰ فرد نیکوکار برتر در سانفرانسیسکو شناخته شده است.

نوشین که متولد ایران است در سال ۱۹۷۷ و زمانی که نوجوان بود به ایالات متحده مهاجرت کرد.

3 پاسخ
  1. فرزانه
    فرزانه گفته:

    آفرین به این بانوی ایرانی و موفق و توانا.من عاشق بانوان قدرتمند و موفقم و به زودی منم مسیر موفقیتمو به طرز چشمگیری طی میکنم و به تمام اهدافم میرسم وقتی اوتونست منم میتونم باقدرت پیش میرم💪💪

    پاسخ
    • مسلمان ایرانی
      مسلمان ایرانی گفته:

      هیچ وقت یک نفوذی و دست پرورده نظام کثیف سرمایه داری رو الگوی خودت قرار نده،اینا الکی جذب دانشگاههای آمریکا و اروپا نشدن!؟
      جذب شدن تا استحاله بشن و بتونن در نقش های چشم و دهن پر کن ،نیکوکار،کارآفرین و…اهداف استعماری دولت آمریکا رو علیه ایران اجرا کنن

      گربه واسه رضای خدا موش نمیگیره

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *