وکیل و کارمند اجرایی ارشد شریک تجاری فارغ التحصیل سیاست عمومی از دانشگاه هاروارد مدرسه دولتی جان اف کندی مدرسه حقوق دانشگاه نیویورک و لیسانس حقوق و اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه ملی استرالیا

می صملی درمورد سرمایه گذاری بر روی افراد و ایده هایی که می تواند دنیا را تغییر دهد اشتیاق فراوانی دارد.

او بعنوان کارمند اجرایی ارشد مسئول ایجاد و توسعه یک پلتفرم جدید برای آموزش شهروندی در سراسر ایالات متحده است.می همچنین یکی از اعضای Next Gen Venture Partners بشمار می رود که یک شرکت شبکه ای سرمایه گذاری مشترک است.

حوزه اصلی علاقه مندی می تامین مالی مشترک سیاست فناوری کارآفرینی اجتماعی و رهبری انعطاف پذیر را شامل می شود.او درخصوص عناوین مطرح شده در نشریات گوناگون شامل تک کرانچ – فوربز – ونچر بیت – استفورد سوشیال اینوویشن ریوو و سانفرانسیسکو کرونیکل مطلب نگاشته است.او همچنین در کنفرانس ها و رویداد های صنعتی یک سخنران عمومی نیز هست.

می تجربه زیادی درمورد ارائه مشاوره به استارتاپ ها در سراسر آمریکا و استرالیا دارد.او سابقا در Urban Innovation Fund که یک شرکت سرمایه گذاری مشترک در امر سرمایه گذاری بر روی کارآفرینان در جهت شکل دهی به آینده شهرهاست یک سرمایه گذار بود.او پیش از آن در Tumml که یک شرکت جذب سرمایه در سانفرانسیسکو است مدیر بود.می  بعنوان یک مشاور استراتژی در یک شرکت سرمایه گذاری مشترک و همچنین یک وکیل در سیدنی فعالیت داشته است.

می علاوه بر این برای قاضی دادگاه عالی New South Wales نیز کار کرده است.او همچنین درخصوص نوآوری و سیاست استارتاپ ها به دولت استرالیا مشاوره های استراتژیک ارائه کرده است.

می همچنین تجربه مدیریت غیرانتفاعی را نیز دارد.او به Persian Women in Tech(زنان ایرانی در حوزه فناوری) که سازمانی برای حمایت از زنان ایرانی است بعنوان یکی از اعضای هیئت مشاوره خدمت می کند. او سابق بر این در ۱۸۰ Degrees Consulting که بزرگترین سازمان مشاوره ای داوطلبانه است در سمت جانشین مدیرعامل فعالیت داشت.

1 پاسخ
  1. شیرین
    شیرین گفته:

    با سلام
    احسنت به همت والای شما.
    خسته نباشید.
    ضمن تشکر از اظهار علاقه شما در رابطه با خانمهای دارای ایده و خلاقیت، خدمتتون عرض کنم که هم من هم برادرم در زمینه‌های فنی و مهندسی دارای طرح ها و ایده های خلاقانه متعددی هستیم.
    لذا شماره واتساپ و ایمیل خودم را گذاشتم.
    ۰۹۳۶۲۴۴۵۲۴۱
    خوشحال میشوم هر کمکی بتوانم انجام بدهم.
    سپاس

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *