◾بنیانگذار و مدیرعامل Energy Brands

انرژی برندز ، که به عنوان Glacéau نیز فعالیت می کند ، زیرمجموعه ای خصوصی از شرکت کوکاکولا است که در Whitestone ، Queens ، نیویورک مستقر است و خطوط مختلف آب تقویت شده را تولید و توزیع می کند. در مارس ۱۹۹۶ توسط J. Darius Bikoff با خط افزایش آب با الکترولیت به نام Smartwater تأسیس شد ، Energy Brands در ابتدا محصولات خود را در فروشگاه های مواد غذایی سالم و خرده فروشان مستقل در منطقه نیویورک توزیع کرد. با افزودن Fruitwater و VitaminWater به ترتیب در سال ۱۹۹۸ و ۲۰۰۰ ، این شرکت در اوایل دهه ۲۰۰۰ به توزیع سراسری گسترش یافت.

 

او از پدری آمریکایی از بروکلین و مادری یهودی ایرانی متولد شد. پدرش ، ویلیام ، صاحب یک شرکت مدیریت املاک و مستغلات و همچنین واردکننده فلزات بود.

در سال ۲۰۰۷ ، بیکوف مارک های انرژی را به شرکت کوکاکولا به مبلغ ۴٫۱ میلیارد دلار فروخت. این معامله شخصاً ۳۲۵ میلیون دلار برای بیکوف درآمد داشت. این مارک بیشتر به خاطر محصول VitaminWater معروف است.

جی داریوس و جیل بیکوف در سال دو هزار و سه ازدواج کردند و دارای دو فرزند هستند. او صاحب یک آپارتمان چهار خوابه و یک منزل دو حمامه در شهر نیویورک است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *