مدیر عامل Intuit

فارغ التحصیل از دانشگاه های Central Florida و Northwestern در آمریکا

ساسان گودزی مدیرعامل Intuit است.شرکتی که برای مشتریان خود اعم از حسابداران حرفه ای و موسسات مالی و دیگر کسب و کار های کوچک تا متوسط نرم افزارهای مورد نیاز را ایجاد کرده و به  فروش می رساند.علاوه بر اینها شرکت وی برای کمک به کسب و کارهای کوچک نرم افزار پرداختی را پیشنهاد می کند و عملیات آنها را مدیریت کرده و به مشتریان خود جهت امور مالیاتی و مسائل مالی شخصی یاری می رساند.او سکاندار این غول در صنعت نرم افزار است.

بر اساس ارزیابی صورت گرفته در سال گذشته میلادی ثروت گودرزی بالغ بر هشتاد و هفت میلیون دلار برآورد شده است.او که درحال حاضر پنحاه و یک سال سن دارد مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی برق و کارشناسی ارشد خود را در شاخه MBA اخذ نموده است.

گودرزی مالک بیش از ۷۹۳ واحد از سهام شرکت Intuit به ارزش ۱۸,۰۲۵,۷۴۸ دلار بوده و در ۱۲ سال گذشته سهام خود را به ارزش ۵۱,۶۲۳,۹۸۶ دلار به فروش رسانده است.علاوه بر اینها وی در سمت فعلی خود ۱۷,۵۰۶,۷۰۰ دلار برای شرکت مذکور پول ساخته است.

گودرزی این سمت را از سال ۲۰۱۶ عهده دار است.او پیش از آن سمت معاون اجرایی در گروه مالیاتی شرکت را برعهده داشت و قبل از آن هم بعنوان کارشناس ارشد اطلاعات و همینطور مدیر بخش مالی این شرکت انجام وظیفه می کرد.

پیش از آنکه گودرزی در سال ۲۰۰۴ به شرکت Intuit  ملحق شود در شرکت Honeywell مدیر ارشد بخش اتوماسیون بود و برای گروه تولیدی Invensys نیز به ایفای نقش مدیریتی پرداخت.او همچنین مدیرعامل یک استارتاپ دانش بنیان با نام Lazer Cables Inc بود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *