شهرام شریف رئیس بخش فناوری در روزنامه دنیای اقتصاد است. او از سال ۲۰۰۵ که به روزنامه دنیای اقتصاد ملحق شد تا کنون که رهبری یک تیم چهار نفره از روزنامه نگاران را بر عهده دارد بصورت فعال در حوضه IT و تیم فناوری مشغول فعالیت بوده است.در واقع شهرام بعنوان یکی از افراد پیشرو کلیدی در حوضه روزنامه نگاری فناوری در رسانه های ایران شناخته می شود.

پس از اینکه او فعالیت حرفه ای خود را بعنوان یک روزنامه نگار در سال ۱۹۹۷ شروع کرد با چندین روزنامه کثیر النتشار مانند همشهری(پرطرفدارترین روزنامه کشور) . خرداد . اعتماد و همبستگی همکاری داشته است.شهرام در سال ۱۹۹۹ در روزنامه ابرار اقتصادی صفحه ای را در مورد کامپیوتر و موبایل ایجاد کرد که اولین مورد در کل رسانه های آن زمان بشمار میرفت سپس وی در سال ۲۰۰۳ این کار را برای روزنامه دنیای اقتصاد نیز تکرار کرد.

او همچنین در سال ۲۰۰۵ سردبیری مجله هفتگی بزرگراه فناوری را برعهده داشت. اولین وبسایت اخبار فناوری به زبان فارسی در کشور ایران (Itiran.com) توسط وی و در همین سال ایجاد شد.سایت مذکور بعنوان یکی از مهمترین سایت های بومی در صنعت IT شهرت دارد.

او یکی از چهره های ایرانی سرشناس در کارگردانی و تولیدکنندگی تبلیغات تلویزیونی است.

1 پاسخ
  1. علی
    علی گفته:

    سلام ایشون داور مسابقه # روایتگر باش ویرگول هستند واقعا ممنون با اینکه من برنده نشدم اما واقعا ایشون آدم با انصافی هستند و خیلی خوب قضاوت می کنن ممنون از ایشون

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *