بنیانگذار و مدیرعامل LVH Global(خدمات جهانی مدیریت و اجاره املاک تفریحی لاکچری)

کارشناس علوم سیاسی از دانشگاه سوربن فرانسه

بنش  سابقا در صنعت حمل و نقل فعالیت داشته است.او فردی با مهارت در زمینه مذاکره -فروش-املاک و استراتژی های خروج است.همچنین او یک فرد حرفه ای در زمینه گسترش کسب و کار است.

حتی آنهایی که تمام پول دنیا را در اختیار دارند به کمک کمی نیاز دارند تا برای تعطیلات بسیار مجلل با بهترین غذاها مکان های دیدنی و چیزهایی که باید تجربه شوند برنامه ریزی کنند.

LVH Global بالاترین استاندارد را در زمینه خدمات تعطیلات لوکس دارد. عبارت بیان شده توسط موسس شرکت، امیر بنش،” جهان در نوک انگشتان شما هرگز به وضوح تعریف‌نشده است. از افراد مشهور گرفته تا مدیران عامل ونخبگان جهان به دلایل خوبی او را به عنوان متخصص سفر می‌شناسند.

شرکت معروف بین‌المللی LVH Global ۷۰۰۰ خانه لوکس ممتاز در بیش از ۹۸ مقصد بین‌المللی دارد که خدمات پنج ستاره کامل و امکانات رفاهی کاملاً شخصی ارائه می دهد.

این شرکت بر روی جزییاتی تمرکز می‌کند که بهترین نوع مهمان‌نوازی را نشان می‌دهند. از چیزهای کوچک مانند گل‌های تازه روزانه در خانه‌های استیجاری گرفته تا غذاهای خاویار منحصربفرد در جت‌های خصوصی، تمامی یشنهادهای آن‌ها متنوع و از نوع درجه یک است. و وقتی نوبت به تحقق بخشیدن به رویاهای متخصصان غذا می رسد، بارها و بارها از انتظارات فراتر می رود.

بنش درباره سنتی که شرکتش برای ارائه بهترین کیفیت صرف نظر از تجربه سفر مشتری ادامه می‌دهد و می‌گوید: «مدت زیادی طول می­کشد تا در هر جایی که می‌رویم ثابت‌قدم باشیم.»

” حتی در حالت فعلی جهان، همچنان به آموزش کارمندان استخدام‌شده محلی مان به صورت ثابت ادامه می‌دهیم. ما روزانه  قبل از ورود مشتری جلسات زوم برگزار می‌کنیم. کلید ارائه تجربیات لوکس، ارتباطات بالاست که تنها شرکت ما می‌تواند آن‌ها را با سبک خاصی انجام دهد.»

ادامه در قسمت مقالات

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *